CNLH

Història

• El Club Natació L’Hospitalet va ser fundat a finals del 1971.

• EL CNLH estrena la piscina olímpica exterior.

• Llucià Clavero presideix CNLH fins el 1976, època d’introducció de múltiples esports com la natació, el waterpolo, l’halterofília, la gimnàstica esportiva i la petanca.

• El CNLH destaca dins del clubs esportius de màxim nivell de la ciutat, juntament amb el Club Bàsquet Hospitalet i el Centro de Deportes L’Hospitalet.

• L’Equip masculí de waterpolo puja a la divisió d’honor durant la temporada 1986/87

• Jeroni Fuster presidí el CNLH fins el 1988, etapa d’or de la secció de waterpolo.

• L’Equip masculí de waterpolo juga a la divisió d’honor durant la temporada 1989/90

• Els nedadors del club Àngels Bardina, Mireia García i Teo Edo, participen a les Olimpiades de Sydney 2000

• Amb la presidència de Ramon Padrós, destaquen nedadors olímpics de la talla de l’Erika Villaécija o el nedador de llarga distància Kiko Hervás.

• L’any 2004 el Julià Masmitjà es convertiria en el quart president i la Mireia Belmonte trencava rècords.

• El 2007 va ser un any de canvis. La direcció canvià de mans: d’en Francisco Martín passava a l’ex-nedadora Àngels Bardina.

• Al 2012 en Jordi Lorca era nomenat president amb un programa centrat en la millora de l’esport de base i en la cohesió social a través de l’esport.

• A la natació, destaca l’Adrià Sánchez a la categoria Juvenil i el Maties Aguilera que es prepara per a participar a les Olimpíades de Rio.

• El Club Natació L’Hospitalet estrena noves seccions: Natació amb aletes i Natació adaptada