CNLH

• El Club Natació L’Hospitalet va ser fundat a finals del 1971.
  • EL CNLH estrena la piscina olímpica exterior.
  • Llucià Clavero presideix CNLH fins el 1976, època d’introducció de múltiples esports com la natació, el waterpolo, l’halterofília, la gimnàstica esportiva i la petanca.
  • El CNLH destaca dins del clubs esportius de màxim nivell de la ciutat, juntament amb el Club Bàsquet Hospitalet i el Centro de Deportes L’Hospitalet.
  • L’Equip masculí de waterpolo puja a la divisió d’honor durant la temporada 1986/87
  • Jeroni Fuster presidí el CNLH fins el 1988, etapa d’or de la secció de waterpolo.
  • L’Equip masculí de waterpolo juga a la divisió d’honor durant la temporada 1989/90
  • Els nedadors del club Àngels Bardina, Mireia García i Teo Edo, participen a les Olimpiades de Sydney 2000
  • Amb la presidència de Ramon Padrós, destaquen nedadors olímpics de la talla de l’Erika Villaécija o el nedador de llarga distància Kiko Hervás.
  • L’any 2004 el Julià Masmitjà es convertiria en el quart president i la Mireia Belmonte trencava rècords.
  • El 2007 va ser un any de canvis. La direcció canvià de mans: d’en Francisco Martín passava a l’ex-nedadora Àngels Bardina.
  • Al 2012 en Jordi Lorca era nomenat president amb un programa centrat en la millora de l’esport de base i en la cohesió social a través de l’esport.
  • A la natació, destaca l’Adrià Sánchez a la categoria Juvenil i el Maties Aguilera que es prepara per a participar a les Olimpíades de Rio.
  • El Club Natació L’Hospitalet estrena noves seccions: Natació amb aletes i Natació adaptada

Ajuntament de L'Hospitalet
Caprabo